Zdjęcie

Dodaję zdjęcie pomieszczenia do notki "Policja w Mławie". Gdzieś mi się przesunęło w katalogu,ale się odnalazło. Obejrzyjcie,bo ono jest ważne.

Opublikowane przez pink09

Mój blog jest blogiem satyrycznym. Moim mottem jest: "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi" (Ignacy Krasicki). Skąd nazwa "Hyde Park"? Wzorem, oczywiście, jest ten londyński, w którym mamy Speaker's Corner, czyli miejsce, gdzie każdy może mówić co chce, a w szczególności wylewać pomyje na polityków, pod warunkiem, że nie stoi na ziemi i nie obraża Królowej. A Pink, to już dłuższa historia. W każdym razie nie ma nic wspólnego z kolorem różowym. W blogu krytykuję głównie polityków, ale bywa też, że przywary ludzkie. Są też teksty obyczajowe, opowiadania, czasami muzyka. Krytykuję wedle zasady: czy postępujesz dobrze czy źle, według mojej oceny do której mam prawo. Bywa, że uderzam mocno, żeby komuś uświadomić jego postępowanie. Nie stoję po niczyjej stronie; Nigdy nie należałem do żadnej partii politycznej. Od kilku lat należę do Partii Dobrego Humoru. Sprawdźcie sobie, co to za partia i kto do niej należy :) Krytykując lub nawet ośmieszając, nie jest moim zamiarem obrażanie kogoś. Ale przecież nie muszę tego pisać, bo stoję na skrzynce na jabłka i nie obrażam królowej :) Takim moim marzeniem jest, żeby nikogo nie trzeba było krytykować. Chętnie zgodziłbym się na takie "bezrobocie" ale chyba mi to nie grozi. Czytelników zachęcam do komentowania. Bardziej wolę te krytyczne głosy bo to lekcja za darmo, ale oczywiście przyjemnie jest czasami zostać pochwalonym. Życzę przyjemnego czytania i serdecznie pozdrawiam bohaterów moich notek :)

2 myśli w temacie “Zdjęcie

  1. Zdjecie jest dodane,jak napisale,do notki”Policja w Mlawie”.Tam bylo dwa ,a teraz jest trzy.To nowe,to to pierwsze,gdzie najlepiej widaxc pomieszczenie.Pozdrawiam

Dodaj komentarz